اس ام اس سرکاری
 
یاس سرخس
به یاد دوست عزیزم......
 
 
شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس سرکاری, :: 18:32 ::  نويسنده : مهدی ریحانی

 

۴.از وزارت کشاورزی مزاحمتون میشم.شما به عنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید.

 

۵.دیشب خوابت رو دیدم.داشتی پله های ترقی رو یکی یکی طی میکشیدی.

 

۶.قانون نیوتون:اگر در اب گوزیدی حباب ندیدی.بفهم که ریدی.

 

۷.رفتم گلستان که با عشق برات یک دامن گل بچینم شرمنده دیدم شلوار پامه.

 

۸.عشق تو توقلبم مثل یک افغانی که از ایران بیرون نمیره.

 

۹.باحال ترین رفیقت کیه:الف.من ب.الف ج.الف و ب د.همه موارد.

 

۱۰.ku ku ku ku ..........ku ku . kuchulu sare kari.

 

۱۱.اندازه یک کیلو خاکشیر دوست دارم حالا بشین بشمار ببین چند تا دوست دارم.

 

۱۲.همیشه به زندگی بخند.... بخند.... اره بخند.... بسه دیگه نیشتو ببند.

 

۱۳.سبز ترین سبزی ها تقدیم توباد.....سازمان پخش علوفه دام.

 

۱۴.از شیرجه ای که به سمت گوشی زدی مچکرم تاضدحال بعدی خداحافظ

 

۱۵.اگر اینoffرو بخونی ویروس وارد مغزت میشه.۱۰٪.....۲۰٪.....۵۰٪.....۹۰٪.....errorمغز پیدا نشد.

 

۱۶.گل خوشبوی من باش تا محتاج ادکلن های خارجی نباشی.

 

۱۷.اگر روزی کردی مرا فراموش/دراید در دماغت ۱۰۰عددجوش.

 

۱۸.اگه زندگی سخته.اگه مشکل داری.اگه بیکاری.نگران نباش من برات دعا میکنم.

 

۱۹.مشترک گرامی به علت نداشتن حضور ذهن از سر کار گزاشتن شما معذوریم.

 

۲۰.############این ها حصار های بین من وتوست.کاش میتونستم بیارمت پیش خودم.ولی بهم گفتن جای بزتو خونه نیست.

 

۲۱.دو تا زن داهاتی قرص اکس میخورن تا صبح نون میپزن.

 

۲۲.دلم بدجوری هوای دستت رو کرده.لحظه شماری میکنم برای اون لحظه ای که حقت رو کف دستت بزارم.

 

۲۳.پیغام جدید ماهواره امید:ریز میبینمتون.

 

۲۴.اگه مثل شپش تو موهام باشی قول میدم برای زنده موندنت تااخر عمر حموم نرم.

 

۲۵.عجب دنیای نامردیه/عجب پیمانه سردی/عجب دردی/مردی پیام بده.

 

۲۶.زمین ممکنه متوقف بشه/قلب ممکنه بایسته/پرنده ها ممکن وایستن/اما مغز تو هیچ وقت از حرکت نمی ایسته چون اصلا حرکت نمیکنه...

 

۲۷.اگه کوه باشی استواری/اگه دریا باشی روانی/اگه رود باشی بلندی/اگه ادم باشی یک اس مس میفرستی.

 

۲۸.دیروز ازم ساعت پرسیدی یادم رفت بهت بگه ساعت ۳ظهره.

 

۲۹.تو درخت پر احساسی.............که من خرم رو به اون میبندم.

 

۳۰.یادم باشه که یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که یادم بیاری که همیشه به یادتم یادت هیچ وقت از یادم نمیره اینویادت باشه.

 

۳۲.من گفته بودم شکل تو پیدا نمیشه / هیچکسی مثال تو خوشگل و زیبا نمیشه / میدونی چرا میگم که تو تکی مثال ماه / سرکاری، مثل تو دیوونه پیدا نمیشه.

 

۳۳. *چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا/من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تورا.*

۳۴.میدونی من دوست دارم من عاشقتم میمیرم برات عزیزمی میبوسمت… چندتا میم داره؟

 

۳۵.اگه یه روزی فکر کردی که یه نفر هر جا میری دنبالته و هر مشکلی واست پیش میاد واسش مهمه و میخواد بهت کمک کنه مطمئن باش که اون من نیستم!

 

۳۶.راه رفتنت آخرشه، خونت چقدر قشنگه، ناقلا شنا کردنم که بلدی! رفتارت منو کشته چقدر با متانت و صبوری خیلی بلایی لاک پشت.

 

۳۷.شرمنده که اس ام اس خالی بود، ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!

 

۳۸.زمونه آی زمونه وای زمونه، عزیزم دلبرم ابرو کمونه، میون لبرا خوشگل ترینه، ولی از مو مخواد ماشین و خونه.

 

۳۹.هر چی هستی همون باش و هر چی نیستی نگو کاش ……….. چیه دنبالم راه افتادی!؟

 

۴۰.میگن هرکی دوستش قشنگه بهشتیه به خاطر من مفت مفت میری بهشت.

 

۴۱.دستت رو بذار روی سرت چیزی حس نمی کنی؟تعجب نکن، بعضی از بزها شاخ ندارند !

 

۴۲.دیشب گربه ها همه جیگر ها رو خوردن !هستی یا خوردنت !!!؟؟
نگران گربه ای هستم که تو رو میخوره ! آخه طفلکی مسموم میشه !!!

 

۴۳.اگه دلت گرفته برو پائیین

.

اگه فکر میکنی هیچکس دوست نداره ، برو پائیین

 .

 اگه خیلی تنها موندی برو پائیین

.

یعنی اینقدر بدبختی !؟؟! خاک تو سرت !!!

 

۴۴.عشق من از وقتی رفتی خونه تاریکه چراغ خونه خاموشه

 .

 .

لامصب فیوز کنتورو رو چرا بردی با خودت آخه؟!!

 

۴۵.عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده

 عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن

 عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!

 

۴۶.بعضي وقت ها اينقدر حواست به خودته و در ارزوهاي خودت غرقي كه يادت مي ره يه نفر منتظرته تا از دستشوئي بياي بيرون

 

۴۷.دانشمندان دارن تحقیق میکنن که یک انسان تا چند وقت میتونه بدون مغز زندگی کنه

یه لطفی بکن سن خودتو بهشون بگو !!!

 

۴۸. زندگی دو چیز به من آموخت،

شرمنده هرچی فکر می کنم یادم نمیاد.

 

۴۹.خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی.

 

۵۰.اگه یه همزبون می خوای ،یه یار مهربون می خوای ،

خودشو حیرونت کنه ،جونشو قربونت کنه ،

اصلا رو من حساب نکن !!!

 

۵۱.دوستت ندارم به اندازه اقیانوس، چون یه روز تموم می شه.

دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه.

دوستت دارم به اندازه روت که هبچوقت کم نمی شه!

 

۵۲.الهی این موبایل آنتن نمیده / که آنتن همچو آهوئی پریده !

الهی دل میخواد همراه اول / پشیمانه که ایرانسل خریده !!!

 

۵۳.اگه یه پروانه اومد نشست رو شونت ، حتما بکشش !

اون بی سلیقه همون بهتر که بمیره !!!

 

۵۴. شقایق زندگی کن کوتاه اما زیبا ، مثل پرستو کوچ کن اما هدفمند ، مثل پروانه بمیر دردناک اما با عشق ، مثل گوسفند بع بع کن بلند اما شمرده و خوانا.

 

۵۵.این اس ام اس نیست
.
.
.
یه بهونه است!
.
.
.
که بگه هنوز کسی هست
سرکارت بزاره!

 

۵۶.هیچکس همراه نیست.... (تنهای اول) 

 

۵۷.این شماره پینوکیوست زنگ بزن ببین چه طوری ادم شد شاید تو هم بشی.

 

۵۸. سلام.پاشو یه لبخند بزن و دوباره بخواب.(انجمن مردم ازاران شیفت شب)

 

۵۹.یارو میره معدن بقیش واسه بعدا.

 

۶۰.دیشب خواب دیدم تو یه باغ سرسبز داشتی قدم می زدی منم اونجا کنار دریاچه بودم دیدم یه گل قرمز بین لباته می خواستم بهت یه چیز بگم اما ...... یه دفعه چوپونت اومد و بردت تو طویله.

 

۶۱.فردا ماه گرفتگی شروع میشه اگه من گرفتن نگران نباش.

 

۶۲.دلم می خواد تاب بازی کنم میشه بیام تو ذهنت.اخه میگن ذهنت تاب داره.

 

۶۳.میگن تنها چیزی که عادلانه تقسیم میشه عقله.چون کسی نمیگه عقلم کمه.

 

۶۴.می خوام رو بلند ترین قله دنیا داد بزنم دوست دارم ولی جون تو حوصله ندارم.

 

۶۵.بدون زشتی زیبایی معنایی نداره.بدون نفهمی فرزانگی معنایی نداره. میبینی دنیا به تو احتیاج داره.

 

۶۶.من گفته بودم شکل تو پیدا نمیشه / هیچکسی مثال تو خوشگل و زیبا نمیشه / میدونی چرا میگم که تو تکی مثال ماه / سرکاری، مثل تو دیوونه پیدا نمیشه

 

۶۷.پنج راه حل برای خوشحال بودن: 1-داشتن یک دوست خوب مثل من
2-داشتن دوستی مثل من
3-فقط داشتن من
4-داشتن من
5-من

 

۶۸.اگر در قلب مرا باز کنی صدایی خواهی شنید که میگوید:
.
.
.
.
.
جون مادرت درو ببند سوز میاد

 

۶۹.می دونی رمز موفقیت چیه؟
.
.
برو پایین
.
.
به کسی نگی ها
.
.
اینه
.
.
5786587349823984687423973298375438872784
3459431859634587375109853876389157683653
3748654873765981378568351095784368716856

 

۷۰.هر وقت پیشم نیستی دلم برات تنگ می شه!
هر وقت هم که پیشم هستی دلم برات تنگ می شه!
ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه!

 

۷۱.ترجیح میدهم باکفشهایم درخیابان راه بروم وبه خدا فکر کنم تا اینکه درمسجد بنشینم وبه کفشهایم فکر کنم 

 

۷۲.:..:: .-. : .:::-.::.:- ..:..::. ..-..::-.. ::.- ..:.:.- :::-. :... .. .: .-:::... -::. . .::-..:-.. : ..: . 

 کاش کور بودی می فهمیدی چی نوشتم!!! 

 

۷۳.اگر همسفر عشق شدی...

قربونت کرایه ما رو هم حساب کن

 

۷۴.دو شاخه گل ، دو جام مستی

به قربانم بری هرجا که هستی !!! 

 

۷۵.آیا دوستان شما در مسنجر برای شما افلاین می آیند؟ آیا می خواهید مچشان رابگیرید؟ 

 آیا می خواهید بدانید چه کسانی در مسنجرآنلاین هستند؟ اگر می خواهید بدانید .

 باید بگویم خیلی فضولی 


نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت18:36---16 ارديبهشت 1391
دارم براي عاشقي يه خط قرمز ميکشم. ... دورش رو با اشک جنون حصار سنگي ميکشم



دارم گناه خواستن رو به گردن تو ميندازم ... من رو ببخش که همش تو رو مقصر ميدونم
پاسخ: دوستت دارم حتي اگر قرار باشد شبي بي چراغ، در حسرت يافتنت تمام پس كوچه ها را زير باران، قدم بزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید اين وبلاگ سعي دارد مهمترين رويدادها و مسائل مفيد وجالب روز را به بينندگان ارائه دهد ارسال نظرات وپيشنهادات وانتقادات در اين زمينه مي تواند اين وبلاگ را غني تر کرده و در پيشبرد اطلاع رساني حقيقي هادي ما باشد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاس و آدرس yasmhdi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

yasmhdi.LoxBlog.Com





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 59541
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



.

.

.

.

.



آمار سایت

تعبیر خواب آنلاین

فال امروز


فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


بازی آنلاین


تماس با ما 09155244062 09159213413